Tietopankki Sisältömarkkinointi ja myynti

Markkinointi ja myynti

Kattava opas digitaalisen markkinoinnin perusteista. Suunnattu erityisesti mikro- ja PK-yritysille. Tämä teos soveltuu moderniin digitaalisen markkinoinnin perusteisiin perehtymiseen, muodostaen hyvän pohjan osaamisen syventämiseen. Se soveltuu myös oppaaksi digitaalista markkinointia ja verkkokauppaliiketoimintaa aloittaville henkilöille. Kirja on tuotettu Oulun ammattikorkeakoulun Oulun seudun digitaalisen myynnin ja markkinoinnin kehittämis- ja koulutushankeessa (DIMMY) 2020.

https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/347091/Digitaalisen%20markkinoinnin%20kasikirja%20mikro-%20ja%20pk-yritykselle.pdf?sequence=2&isAllowed=y 

Uudenlainen digitaalisen kaupan opintokokonaisuus käynnistyy viiden yliopiston ja kaupan alan yhteistyöllä syksyllä 2021

Kaupan liitto, Oulun yliopisto, Itä-Suomen yliopisto, LUT-yliopisto, Jyväskylän yliopisto ja Tampereen yliopisto käynnistävät täysin uudenlaisen digitaalisen kaupan opintokokonaisuuden. Käynnistyvä kokonaisuus tarjoaa kauan kaivatun väylän kaupan alan osaamisen vahvistamiseen suomalaisessa koulutuskentässä.

https://www.oamk.fi/c5/fi/tutkimus-ja-kehitys/hankkeet/dimmy/digiliike-blogi/  - Blogitekstejä digitaaliseen markkinointiin ja myyntiin liittyen

Kuuntele Kerttu Saalasti Instituutin tekemä podcast - 'sosiaalisen median hyödyntäminen yritystoiminnassa'. (Scrollaa sivua alemmas oikean otsikon kohdalle.)

Kuuntele myös 'Some mikroyrityksen myynnin ja markkinoinnnin tukena'.

Myski- hanke myyntipäiväkirja: https://www.oamk.fi/fi/tutkimus-ja-kehitys/tki-ja-hanketoiminta/myski/myyntipaivakirjat